'
Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional utilizat pentru a diagnostica sistemele în mașini și tehnologie, a căror funcționare se bazează pe presiune sau sub presiune. Este echipat cu accesorii care permit utilizarea în aproape orice motor sau sistem.
Durata de livrare: 2 - 4 zile lucratoare
Pompa YT-0674 este echipată cu un comutator care, în funcție de poziție, permite crearea unui vacuum sau a unei presiuni.
Deplasarea comutatorului către orificiul de evacuare a pompei va duce la crearea unui vid în timpul pompării. Un comutator deplasat spre mâner va genera presiune în timpul pompării.
Intervalul de măsurare: de la -1 la 3 bari
Cu ajutorul unei pompe puteți efectua diagnostice, printre altele urmatoarele sisteme si sisteme:
Echipamente computerizate de control al motorului:
- senzor de presiune barometrică (BARO)
- sistem PVC
- recircularea gazelor de eșapament (EGR)
- senzori de presiune din film gros (MAP)
Dispozitive de control al aprinderii:
- avans negativ de aprindere
- supapa de întârziere: SDV, RCV
Sistemul de frânare:
- frâne clasice
- frâne ABS
- frâne cu aer
- furtunuri de frână
- Servo de frână
Alte sisteme:
- aer condiționat
- controlul vitezei de croazieră
- rezervorul de carburant și sistemul de combustibil
- sistem de închidere a ușii de vid
Diagnosticarea sistemului de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
Supapa sistemului EGR este un exemplu de supapă acționată prin presiune negativă. În absența vidului, supapa este închisă și gazele de eșapament nu ies din supapă. Dacă vacuumul este aplicat supapei, acesta este deschis, permițând recircularea gazelor de eșapament.
Diagnosticarea senzorilor de presiune din film gros (MAP)
• Asamblați pompa și sistemul de rezervoare, ca și în cazul sângerării etrierilor de frână, apoi conectați la racordul de vid al senzorului.
• Împingeți pârghia pompei până când acul arată -0,5 bari. Finalizați pomparea și respectați indicatorul, acesta trebuie să fie staționar. Dacă pointerul se mișcă, înseamnă deteriorarea senzorului MAP.
• În timpul funcționării, senzorul MAP trimite semnale de feedback la calculatorul de control. Semnalul are o frecvență între 85 Hz și 160 Hz, în funcție de nivelul de vid. Contorul de frecvență este necesar pentru măsurarea frecvenței, trebuie conectat în conformitate cu instrucțiunile senzorului și contorului.
Sângerarea etrierilor de frână.
• Asigurați-vă că rezervorul de expansiune al sistemului de frânare este umplut cu lichid până la volumul nominal.
• Deblocați în următoarea ordine:
- cilindru principal, dacă este prevăzut cu o supapă de aerisire
- etrierele de frână în ordinea de la cea mai apropiată de cilindrul principal până la cel mai îndepărtat
• Conectați furtunul scurt la racordul situat în partea inferioară a capacului rezervorului de pompare.
• Închideți rezervorul de pompare cu capacul.
• Conectați furtunurile flexibile lungi la racordurile de acoperire. Capătul unuia dintre furtunurile lungi trebuie conectat la pompă, iar celălalt la supapa de aerisire (etriere) a etrierului de frână. Dacă este necesar, utilizați un adaptor.
• Apăsați maneta de pompare de 10 - 15 ori pentru a crea o presiune negativă în rezervorul pompei.
• Deșurubați supapa de aerisire cu 1/4 - 1/2 rotație astfel încât rezervorul pompei să fie umplut cu lichid până la o înălțime de aproximativ 5 cm. Strângeți supapa de aerisire.
• Deconectați furtunul pompei de la supapa de aerisire, procedura de respirație a fost finalizată.
• Înainte de repetarea procedurii de sângerare în următoarea clemă, goliți rezervorul de pompare de la lichidul de frână și completați nivelul lichidului de frână din sistemul de frânare până la nivelul nominal.
Tip Produs: Pompa de vid
Tip: Dispozitiv
Utilizare: Comercial , Rezidential
Utilizat Pentru: Atelier auto
Chindea Ioan,
Foarte util și de calitate!
RaspundeA fost util acest review?